Reklamace

Informace k reklamacím produktů zakoupených v e-shopu www.topgal.cz:

Pokud chcete reklamovat libovolný produkt zakoupený v našem e-shopu, doporučujeme vyplnit a odeslat formulář pro uplatnění reklamace. V případě, že byl sortiment značky TOPGAL zakoupen v některé kamenné prodejně našeho obchodního partnera, je nutné sortiment reklamovat v místě zakoupení.


Výhody spojené s reklamací přes reklamační formulář:

  • aktualizované informace o průběhu reklamace
  • urychlení celého reklamačního nebo servisního procesu
  • možnost zapůjčení náhradního batohu po dobu řešení reklamace
  • vyzvednutí reklamovaného sortimentu od zákazníka


Postup pro uplatnění reklamace:

  1. Vyplňte a uložte reklamační formulář - je nutné vyplnit veškeré povinné údaje označené hvězdičkou * nebo **. (výrobní číslo výrobku není nutné vyplňovat)
  2. V případě zájmu o zapůjčení náhradního batohu, prosím uveďte tento požadavek do "popisu závady".
  3. V případě zájmu o vyzvednutí reklamovaného sortimentu zvolte "způsob doručení na provozovnu - jiné" a uveďte datum .
  4. Po uložení vyplněného formuláře se  zobrazí odkaz pro stáhnutí průvodního listu ve formátu PDF (doklad je možné uložit pro vlastní potřebu). Informaci o zaevidování reklamace Vám odešleme na email.
  5. Emailem nebo telefonicky Vás bude kontaktovat reklamační technik (nejpozději do 2 pracovních dnů od zavedení reklamace ) a nabídne možnost řešení reklamace
  6. Každá reklamace bude následně řešena individuálně a zákazník bude informován o kompletním průběhu reklamačního procesu.

MenuProdukty

Topgal na Facebooku