Často kladené dotazy (FAQ)

Máte nabízené produkty skutečně skladem?

Všechno zboží na našem eshopu máme opravdu skladem. Pokud se nám některý produkt vyprodá a plánujeme jeho další výrobu, je u něj doplněno přibližné datum kdy bude naskladněn. Pokud některý z produktů vyprodáme a již jej nebudeme vyrábět, najdete u něj poznámku o tom, že byl vyřazen z prodeje.

Platí ceny uvedené na www.topgal.cz také ve vašich partnerských prodejnách?

Vlastní kamennou prodejnu máme jen jednu v našem sídle ve Šternberku. Ostatní prodejny zveřejněné v seznamu na našich stránkách jsou našimi obchodními partnery. Ceny si ve svých obchodech určují sami.

Poskytnete nám slevu na zboží?

Pro naše věrné zákazníky, kteří už v našem e-shopu www.topgal.cz nakoupili, nabízíme věrnostní slevy na další nákup.
Pokud jste již u nás nakupovali a chystáte se na další nákup, neváhejte nás kontaktovat a my vám ochotně slevu poskytneme. Vše o našem věrnostním systému se dozvíte ZDE.

Slevové kupony na první nákup na 10% slevu (např. z akce "Zápisy s Topgalem") byly platné pouze do 31.3.2015.

Jakou platbu si mohu na vašem eshopu zvolit?

Na našem eshopu můžete platit:

  • na dobírkou (v hotovosti) při převzetí - 30,- Kč
  • platba převodem na náš účet - zdarma
  • online platba kartou nebo ePlatba - zdarma

Jaké způsoby dopravy nabízíte a jaká je jejich cena?

Můžete si vybrat ze tří přepravních služeb:

  • Zásilkovna
  • PPL
  • České pošta

Je doprava zpoplatněna?

  • hodnota objednávky do 1000 Kč: jsou zpoplatněny všechny typy dopravy - PPL a Česká pošta částkou 100 Kč a Zásilkovna čáskou 50 Kč
  • hodnota objednávky nad 1000 Kč: je zoplatněna PPL i Česká pošta částkou 50 Kč a Zásilkovna je ZDARMA
  • hodnota objednávky nad 2000 Kč: jsou všechny způsoby dopravy ZDARMA

Zboží si můžete také vyzvednout osobně na naší firemní prodejně ve Šternberku.

Za jak dlouho můžu očekávat zboží, které jsem si objednal/a přes internet?

Při platbě na dobírku zasíláme zboží prakticky hned. V závislosti na pružnosti doručovatelů je u vás balíček již druhý den, nebo nejpozději do dvou dnů. Podrobnosti k doručení zboží uvádíme v obchodních podmínkách.

Jak reklamovat zboží zakoupené na www.topgal.cz?

Za kvalitou našich výrobků si stojíme. Pokud se ale závada objeví a rozhodnete se ho reklamovat, nabízíme vám zapůjčení náhradního batohu po dobu posouzení/opravy reklamovaného batohu. Všechny informace o tom jak postupovat naleznete na stránce: https://www.topgal.cz/reklamace/
Podrobné informace najdete na stránce reklamačního řádu.

Zasíláte zboží na Slovensko?

Na Slovensku máme naši dceřinou společnosti Topgal Slovensko s.r.o., u nichž můžete nakupovat přímo na eshopu www.topgal.sk.

Lze Vaše produkty prát v automatické pračce?

Výrobky TOPGAL doporučujeme čistit mýdlovou vodou a silonovým kartáčkem nebo hadříkem. Přesný návod, jak ošetřovat a čistit výrobky TOPGAL, najdete uvedený na jejich vnitřních etiketách a papírových visačkách. Batohy ani penály neperte v pračce, na případné poškození praním v pračce by se nevztahovala záruka.

Jsou Vaše produkty vyrobeny z nepromokavého materiálu?

Ano, všechny naše batohy jsou impregnovány proti dešti.

Jaké produkty spadají pod značku Topgal?

Topgal se již mnoho let specializuje na výrobu a vývoj školních a studentských batohů. D dřívějších letech jsme je členili podle kolekcí, které ale v současné době ustupují do pozadí. Batohy vyrábíme a dělíme především podle věku dítěte:

MenuProdukty

Topgal na Facebooku