Často kladené dotazy (FAQ)

Připravili jsme si pro vás přehled nejčastějších dotazů spojených s nákupem na topgal.cz.

výprodej


1

Všechno zboží na našem eshopu máme opravdu skladem. Pokud se nám některý produkt vyprodá a plánujeme jeho další výrobu, je u něj doplněno přibližné datum kdy bude naskladněn. Pokud některý z produktů vyprodáme a již jej nebudeme vyrábět, najdete u něj poznámku o tom, že byl vyřazen z prodeje.

2

Vlastní kamennou prodejnu máme jen jednu v našem sídle ve Šternberku. Ostatní prodejny zveřejněné v seznamu na našich stránkách jsou našimi obchodními partnery. Ceny si ve svých obchodech určují sami.

3

Pro naše věrné zákazníky, kteří už v našem e-shopu www.topgal.cz nakoupili, nabízíme věrnostní slevy na další nákup.
Pokud jste již u nás nakupovali a chystáte se na další nákup, neváhejte nás kontaktovat a my vám ochotně slevu poskytneme. Pravidla k věrnostnímu systému naleznete ZDE!.

Slevové kupony na první nákup na 10% slevu (např. z akce "Zápisy s Topgalem") byly platné pouze do 31.3.2015.

4

Na našem eshopu můžete platit:
  • na dobírkou (v hotovosti) při převzetí - 49,- Kč
  • platba převodem na náš účet - zdarma
  • online platba kartou nebo přes přímé platební tlačítko vybaných bank - zdarma

5

Můžete si vybrat ze tří přepravních služeb:
  • Zásilkovna - doručení na výdejní místo
  • PPL dopravní služba - doručení na adresu koncového zákazníka
  • České pošta "balík do ruky" - nabízející doručení na adresu koncového zákazníka
  • České pošta "balík na poštu" - doručení na vybranou pobočku české pošty
  • České pošta "balík do balíkovny" - doručení na vybranou pobočku české pošty bez front a čekání

6

K doručení objednávek využíváme služeb Zásilkovny, PPL a České pošty (nabízející také službu balíkovna).
Cena objednaného zboží Zásilkovna, Balíkovna PPL, Česká pošta
do 1000 Kč 50 Kč 100 Kč
nad 1000 Kč ZDARMA ZDARMA

7

Při online platbě a nebo na dobírku a zasíláme zboží prakticky hned. V závislosti na pružnosti doručovatelů je u vás balíček již druhý den, nebo nejpozději do dvou dnů. Podrobnosti k doručení zboží uvádíme v obchodních podmínkách.

8

Za kvalitou našich výrobků si stojíme. Pokud se ale závada objeví a rozhodnete se ho reklamovat, nabízíme vám zapůjčení náhradního batohu po dobu posouzení/opravy reklamovaného batohu. Všechny informace o tom jak postupovat naleznete na stránce REKLAMACE.

9

Na Slovensku máme naši dceřinou společnosti Topgal Slovensko s.r.o., u nichž můžete nakupovat přímo na eshopu www.topgal.sk.

10

Výrobky TOPGAL doporučujeme čistit mýdlovou vodou a silonovým kartáčkem nebo hadříkem. Přesný návod, jak ošetřovat a čistit výrobky TOPGAL, najdete uvedený na jejich vnitřních etiketách a papírových visačkách. Batohy ani penály neperte v pračce, na případné poškození praním v pračce by se nevztahovala záruka.
Bližší informace naleznete na stránce "Údržba a čištění školního batohu"

11

Ano, všechny naše batohy jsou impregnovány proti dešti. Navíc materiál u batohů má z vnitřní strany pogumovaný "PÚ zátěr" zabranijící proniknutí vody. Složitější situace je ovšem u zipů, které při prudkém dešti nemusí udržet 100%-ní těsnost.
Pokud tedy chcete mít maximální jistotu doporučujeme k batohu dokoupit pláštěnku - kterou naleznete v kategorii doplňky pro školáky

12

Topgal se již mnoho let specializuje na výrobu a vývoj školních a studentských batohů. V dřívějších letech jsme je členili podle kolekcí, které ale v současné době ustupují do pozadí.
Batohy vyrábíme a dělíme především podle věku dítěte: