Máte dotaz? Volejte 603244226 nebo pište na dotazy@topgal.cz (Po-Pá 8 – 16 hod.)

Vrácení objednaného zbozi

Je nám líto, že nastala některá z okolností, která vás nutí zakoupené produkty Topgal vracet. Jsme tu pro vás a chceme, aby byl případ co nejrychleji vyřešen k oboustranné spokojenosti. Detailní popis všech náležitostí naleznete v našich obchodních podmínkách.

Prvním krokem pro založení reklamačního případu je vyplnění následujícího formuláře. Poté vás budeme kontaktovat e-mailem a domluvíme další postup. Díky službě Retino budete mít proces vrácení či výměny pod kontrolou od začátku do konce.

Pokud potřebujete s vrácením zboží jakkoliv pomoci, kontaktujte nás, prosím, na tel. číslech 585 002 204 nebo 585 002 452 (PO - PÁ 8:00 - 16:00 hod.). Ochotně a rádi vám pomůžeme.

Hlavní výhody reklamačního servisu při nákupu na www.topgal.cz

  • Pokud došlo k záměně dodaného produktu nebo byl produkt jakkoliv poškozen, vracený produkt nám můžete poslat zdarma (z vámi vybrané Zásilkovny).
  • Máte vždy přehled o stavu vaší vratky - používáme systém Retino.
  • Celý proces vrácení či výměny produktu je velmi rychlý - stačí vyplnit e-mail, pod kterým jste objednávku vytvářeli.
  • V zápětí vám přijde e-mailem jednoduchý formulář, jehož vyplněním založíte reklamační případ. Následně vás bude kontaktovat zaměstnanec Topgalu.

Adresa pro vracení zboží: "VRATKA", TOPGAL a.s., Nádražní 73, 78501 Šternberk (krabici označte jako VRATKU)

Upozornění: V žádném případě, prosím, neposílejte zboží na dobírku! Zboží nebude převzato!

Obdrželi jste jiný produkt než jste objednávali nebo byl produkt poškozen?

Pokud jste od nás dostali zboží jiné, než jste si objednali, nebo jste na zboží objevili vadu, jde o naši chybu a za tu se vám omlouváme. V tomto případě prosím postupujte podle instrukcí výše, dopravné hradíme my!

Zakoupené zboží nevyhovuje a chcete ho vrátit v zákonné 14denní lhůtě?

Při nákupu přes internetový obchod máte dle § 1829 občanského zákoníku jako spotřebitel právo od smlouvy do 14 kalendářních dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu odstoupit. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, je povinen předat nebo zaslat zpět zboží ve lhůtě nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. V ideálním případě nám prosím posílejte zboží v původním obalu. Zboží nesmí být použité nebo poškozené. Podrobnější informace naleznete v obchodních podmínkách.

Pokud vám zboží nevyhovuje a chcete ho vrátit, pošlete nám ho zpět. Vracené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Peníze za zboží i zaslání objednávky pošleme na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Poštovné za vrácení balíku v tomto případě hradí zákazník, nikoliv prodejce, a to i v případě, že zákazník získal od prodejce doručení balíku na svou adresu zdarma.