Je nám líto, že nastala některá z okolností, která vás nutí zakoupené produkty Topgal vracet. Jsme tu pro vás a chceme, aby byl případ co nejrychleji vyřešen k oboustranné spokojenosti. Detailní popis všech náležitostí naleznete v našich obchodních podmínkách.
Prvním krokem pro založení reklamačního případu je vyplnění následujícího formuláře. Poté vás budeme kontaktovat e-mailem a domluvíme další postup. Díky službě Retino budete mít proces vrácení či výměny pod kontrolou od začátku do konce.
Pokud potřebujete s vrácením zboží jakkoliv pomoci, kontaktujte nás, prosím, na tel. číslech 585 002 204 nebo 585 002 452 (PO - PÁ 8:00 - 16:00 hod.). Ochotně a rádi vám pomůžeme.
Adresa pro vracení zboží: "VRATKA", TOPGAL a.s., Nádražní 73, 78501 Šternberk (krabici označte jako VRATKU)
Pokud jste od nás dostali zboží jiné, než jste si objednali, nebo jste na zboží objevili vadu, jde o naši chybu a za tu se vám omlouváme. V tomto případě prosím postupujte podle instrukcí výše, dopravné hradíme my!
Při nákupu přes internetový obchod máte dle § 1829 občanského zákoníku jako spotřebitel právo od smlouvy do 14 kalendářních dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu odstoupit. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, je povinen předat nebo zaslat zpět zboží ve lhůtě nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. V ideálním případě nám prosím posílejte zboží v původním obalu. Zboží nesmí být použité nebo poškozené. Podrobnější informace naleznete v obchodních podmínkách.
Pokud vám zboží nevyhovuje a chcete ho vrátit, pošlete nám ho zpět. Vracené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Peníze za zboží i zaslání objednávky pošleme na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Poštovné za vrácení balíku v tomto případě hradí zákazník, nikoliv prodejce, a to i v případě, že zákazník získal od prodejce doručení balíku na svou adresu zdarma.