Máte dotaz? Volejte 603244226 nebo pište na dotazy@topgal.cz (Po-Pá 8 – 16 hod.)

Vše o nákupu

NAKUPOVÁNÍ NA E-SHOPU

Platí se u vás dopravné? Kolik doprava stojí?

Odpověď: Dopravné se platí pouze při nákupu do 500 Kč. Zásilka v tomto případě vyjde na 100 Kč, a to v případě PPL i České pošty. Protože cena batohů v drtivé většině případů začíná na částce vyšší než 500 Kč, při nákupu batohu tak dopravné neplatíte.

Posíláte balíky pouze poštou?

Odpověď: Dopravce si můžete zvolit sami. Nabízíme Českou poštu nebo přepravní společnost PPL. Třetí možností je osobní vyzvednutí v naší kamenné prodejně ve Šternberku u Olomouce.

Při odeslání zásilky od nás obdržíte číslo balíku a jeho cestu k vám pak můžete sledovat na internetu. PPL i Česká pošta zasílají informační SMS o předběžné době doručení. Pokud vám doba nevyhovuje, v případě PPL dostanete telefonní číslo na řidiče a můžete se s ním domluvit na dalším postupu. Česká pošta vám zásilku zanechá v úschovně na vaší doručovací poště. Můžete též zažádat o opětovné doručení.

Co když je balík poškozen?

Odpověď: Naše kartony jsou dostatečně pevné, bohužel ale nemůžeme garantovat zacházení s balíky ze strany přepravce. Pokud je balík roztržen nebo jinak poničen, zásilku nepřebírejte. Zásilka se vrátí k nám a my se s vámi domluvíme na dalším postupu.

Jaká je doba dodání zboží z vašeho e-shopu?

Odpověď: Pokud zvolíte platbu na dobírku, druhý den po objednání předáváme zboží dopravci, který vám jej následující den přiveze domů. Zvolíte-li bankovní převod, čekáme, dokud se platba nepřipíše na nás účet, teprve poté zboží odesíláme.

Máte batoh XY skladem?

Odpověď: Veškeré zboží, které vidíte v našem e-shopu, je dostupné skladem. Pokud tomu tak není, nelze jej objednat.

Jakým způsobem u vás mohu zboží zaplatit?

Odpověď: V našem internetovém obchodě Topgal.cz umožňujeme v současné době čtyři základní způsoby platby za objednané zboží:

Dáváte slevu na nákup? Jakým způsobem ji mohu získat?

Odpověď: O slevu si stačí zažádat, poskytujeme ji každému, kdo si o ni z nějakých důvodů řekne. Důvody neposuzujeme a každý, kdo nás kontaktuje, tak získá slevový kupón na 10 %.

Po vložení produktu do nákupního košíku se vám objeví kolonka pro kód, po jeho potvrzení se vám z ceny celého nákupu automaticky odečte 10 %.  Jen malé upozornění, sleva neplatí na akční položky , sety a školní batohy s pouzdrem jako dárek nebo jinak zvýhodněné produkty.

Máte letos akci na zápisy? Mohu poprosit o slevu?

Odpověď: Ano, i letos poskytujeme slevu 10 % pro každého, kdo si o ni zažádá. Vztahuje se tedy i na rodiče, kteří jdou s dítětem k zápisu. Více informací naleznete na zapisy.topgal.cz .

BATOHY A JEJICH ÚDRŽBA

Proč je batoh XY doporučen do třídy XY? Je vhodný i pro prvňáka?

Většinou jde o batohy, které se rodičům líbí, chtěli by je pro své prvňáčky, ale my je doporučujeme až od třetí třídy.

Odpověď: Doporučení u jednotlivých batohů vycházejí především z jejich rozměru a střihu. Pokud byste batoh doporučený pro starší dítě chtěli pro prvňáčka, pak doporučujeme poměřit záda dítěte a porovnat hodnoty s rozměry batohu, které jsou uvedeny vedle hlavní fotografie batohu. Mohl by být pro vaše dítě příliš velký.

Dalším měřítkem je i design batohu. Starší děti již nechtějí motivy například princezen, koníků nebo dinosaurů. Vybírají si univerzálnější motivy.

Dá se batoh Topgal prát v pračce? Jak jej udržovat?

Odpověď: Doporučujeme čištění navlhčeným hadříkem nebo silonovým kartáčkem, jak je uvedeno na visačkách batohu. Praní v pračce není vhodné, jelikož může dojít k poškození potisků, zipů, popruhů, výplně zad, aj. V případě, že dojde k poškození batohu v důsledku praní v pračce, nevztahuje se na něj záruka.

Mnohé maminky nám ale sdělují, že batoh bez problémů perou. Praní v pračce tedy možné je, ale pouze na vaše riziko. POZOR! U některých novějších modelů je nutné před praním vyndat zpevňující hliníkový rám v zádové části batohu.

Má batoh XY anatomicky tvarovaná záda? Jaký má batoh XY zádový systém? Jaký je rozdíl mezi vašimi zádovými systémy?

Odpověď: Topgal nabízí dva základní zádové systémy – s hliníkovou výztuhou a pevná lisovaná záda.
Oba druhy zádového systému jsou velmi kvalitní. Je tedy těžké určit, který ze systémů je pro uživatele vhodnější.

Zádový systém s hliníkovou výztuhou má jako hlavní klad měkkost a tvarovatelnost. Měkká molitanová záda doplňuje anatomická výztuž, kterou zde tvoří pevný hliníkový rám. Batoh s tímto systémem perfektně sedí na zádech. Díky anatomickým výztuhám dobře odvádí vzduch a pot ze zádové části.

Pevná lisovaná záda mají také své velké klady, tím je lehkost zádového systému a opět perfektní anatomické zakřivení. Není zde využito plastové výztuhy (pěna je dostatečně pevná). Tento druhý typ zádového systému doporučujeme spíše pro drobnější prvňáčky.

Potisk batohu / batoh smrdí, co mám dělat?

Odpověď: Topgal nabízí dva základní typy potisků. Starším typem je tzv. sítotisk. Jedná se o jeden z nejčastěji používaných typů potisku v oděvním průmyslu. Používá se při něm chemické barvivo, které je zdravotně nezávadné (všechny naše batohy z nové kolekce jsou testovány v ITC Zlín a splňují veškeré předepsané normy), nicméně zápornou vlastností barviva je prvotní nepříjemný zápach, který po rozbalení a odvětrání nejpozději do týdne vymizí. Doporučujeme batoh odvětrávat na vzdušném místě.

Novějším typem potisku je tisk sublimační. Tento potisk již testujeme na naší aktuální kolekci. Jedná se o typ potisku, který nemá onen nepříjemný zápach a není tedy nutné výrobek větrat.

V případě, že by vám produkt nevyhovoval, není problém s výměnou nebo vrácením peněž do 14 dnů od objednání zboží (pokud byl produkt zakoupen v rámci našeho e-shopu).

Z jakého materiálu je batoh XY vyroben?

Odpověď: Produkty značky Topgal vyrábíme převážně ze dvou materiálů – nylon a polyester. Ty se liší strukturou tkaní. Nylon se zdá na první pohled tenčí a lehčí, na druhou stranu není tak pevný jako polyester. Výhodou polyesteru je, že méně podléhá UV záření, tím pádem je trvanlivější. Oba zmíněné materiály jsou velmi kvalitní.

Jsou vaše batohy testovány? (sháním batoh CHI 550, který vyhrál v dTestu...)

Odpověď: Ano, naše batohy z kolekce CHILLI jsou testované v Institutu pro testování a certifikaci ve Zlíně a získaly značku certifikované kvality. Všechny detaily ohledně testování naleznete na stránce http://www.topgal.cz/certifikovane-skolni-batohy/ .

Batoh CHI 550 již nemáme skladem. Jednalo se o model z roku 2007, kdy zároveň vyhrál dTest. Bylo to poslední nezávislé testování školních batohů firmou dTest. Od té doby se výroba a stavba batohu posunula značně dopředu – naše batohy mají nižší hmotnost, lepší tvarování zad apod. Jsme si jisti, že by naše nové batohy opět obsadily čelní příčky. O tom svědčí i jejich certifikace v ITC Zlín.

Z jakého materiálu jsou vaše lahve na pití / krabičky na svačinu? Jde o zdravotně nezávadný materiál?

Odpověď: Ano, jedná se o zdravotně nezávadný materiál. Pokud by lahev nebyla bezpečná, nemohli bychom ji prodávat. Ostatně na bezpečnosti svých lahví také staví jejich výrobce, firma Zdravé lahve, u které jsme lahvičku objednávali. V žádném případě se nejedná o toxický výrobek (ve smyslu vyhlášky MŽP ČR č.337/97 Sb.), naopak lahev je 100% recyklovatelná.

Použité materiály:

Výrobek je určen pro styk s potravinami dle zákona č.258/2000 Sb. ve znění pozdějších přepisů a dle vyhlášky č. MZ ČR č.38/2001 Sb.

Jaký vybrat batoh – dvoukomorový nebo tříkomorový?

Odpověď: Odlišnost mezi dvoukomorovým a tříkomorovým batohem je pouze ve členění vnitřního prostoru (tříkomorový batoh má navíc jednu vnitřní přepážku oproti dvoukomorovému), nicméně vnitřní prostornost je v obou případech velmi podobná. Záleží tedy spíše na vás, potažmo vašem dítěti, jak bude v jednotlivých komorách třídit všechny věci do školy. Dvoukomorový preferují spíše starší žáci – do jedné komory dají všechno učení, do druhé svačinu a další drobnosti. Tříkomorový pak můžete dělit na komoru na sešity / učebnice / svačinu, aj.

Je lepší vybrat jednokomorovou aktovku nebo školní batoh?

Odpověď: Již před léty jsme upustili od výroby klasických školních aktovek s klopnou. Hlavním důvodem byla jejich hmotnost – jen klopna s přezkami sama o sobě zvedá neúměrně váhu aktovky. Batůžky jsou lehčí, skladnější a rozhodně vydrží déle než aktovky. Jen tak nevyjdou z módy jako masivní aktovka, kterou většinou chce školák po prvním roce vyměnit za modernější batůžek, proto doporučujeme koupit i pro prvňáčka školní batoh.

V loňském roce jsme jako první vyvinuli jednokomorový batůžek (aktovku), který je určený hlavně pro prvňáčky a školáky s drobnou postavou. Jedná se o modely CHI 650 a NUN 211. Konstrukčně je tento batoh řešen jako aktovka. Díky své konstrukci perfektně drží tvar a stojí při otevření. Stejně jako batoh má ergonomicky tvarovaný zádový systém s hliníkovou výztuhou a polstrováním, nastavitelný hrudní pás a ramenní popruhy. Batoh je prakticky členěn. V hlavní komoře najdete 5 základních částí – neprodyšnou kapsu na lahev s pitím, kapsu na svačinu, střední díl je pak určen k uložení školních potřeb a zadní díl k uložení větších věcí (učebnice, sešity apod.). V případě potřeby je batoh možné zcela rozevřít pomocí bočního zapínání.

Je batoh nepromokavý? Jak je to s voděodolností vašich výrobků?

Odpověď: Naše výrobky jsou opatřeny základní impregnací. Batohy mají z vnější strany pogumovaný PU zátěr zabraňující proniknutí vody přes materiál batohu. Složitější situace je ovšem u zipů, které nedokážou udržet maximální těsnost. Pokud tedy chcete mít 100% jistotu, doporučujeme vám dokoupit pláštěnku na batoh. Pláštěnky na batoh najdete na našich webových stránkách v příslušenství.

FIRMA TOPGAL A KAMENNÉ OBCHODY

Poradíte mi kde v Brně, Praze, Ostravě či dalších městech zakoupit batoh XY? Kde máte kamennou prodejnu?

Odpověď: Naše firma má pouze jednu kamennou prodejnu ve Šternberku u Olomouce. Ostatní prodejny patří obchodním partnerům, kteří nabízejí produkty značky Topgal. Seznam obchodních partnerů naleznete na http://www.topgal.cz/prodejny/#all .

Stav skladu jednotlivých prodejen bohužel nemáme k dispozici, objednávky si řídí sami a je jen na nich, jaký sortiment si do své prodejny vyberou. Doporučujeme do vámi vybrané prodejny dle seznamu zavolat, zda mají batoh XY skladem.

Vyrábíte ještě batohy na notebook?

Odpověď: Bohužel speciální batohy na notebook již nejsou skladem. Do budoucna plánujeme novou kolekci studentských batohů Street Hit, ve kterých bude univerzální polstrovaná kapsa na notebook / tablet. Tato kolekce se dostane do prodeje nejdříve koncem roku 2014 (tento termín zatím nebyl potvrzen – může se tedy změnit).

Z aktuální nabídky vám můžeme nabídnout některé studentské batohy z kolekce STREET HIT, kde lze do zadní komory umístit notebook až do maximální velikosti 15,4".

Mohu batoh XY z kolekce ŇUŇO a Euforia koupit v jiné kamenné prodejně či jinde na internetu?

Odpověď: Kolekce ŇUŇO a Euforia jsou originální kolekce produktů společnosti Topgal. Tyto kolekce se prodávají pouze v našem e-shopu www.topgal.cz a v kamenné prodejně ve Šternberku u Olomouce. Nenaleznete ji tedy v žádné jiné prodejně nebo e-shopu.

Kde se vaše batohy vyrábí? V Čechách nebo jinde (Čína apod.)?

Odpověď: Naše batohy vyrábíme v Číně, kde se batohy šijí pod naším přísným dohledem. V České republice se připravuje design batohů, výběr veškerého materiálu a v neposlední řadě se v České republice podrobují naše batohy důkladnému testování.

Batohy české společnosti Topgal jsou díky své preciznosti a designu velmi náročné na manuální lidskou práci. Z tohoto pohledu (cena práce, ceny jednotlivých komponentů) bylo stěhování produkce do Číny jediné možné a "ekonomicky únosné" řešení, které respektuje zájmy našich zákazníků. Z dnešního pohledu hodnotíme toto strategické rozhodnutí jednoznačně pozitivně.

Proč je váš e-shop tak drahý, když jste výrobce? Proč je Topgal tak drahý?

Odpověď: Cena je odrazem kvality použitých materiálů a reflektuje také vysoký podíl ruční práce, bez které se kvalitní batoh nedá vyrobit. Respektujeme také naše obchodní partnery a cena našeho batohu na e-shopu je zároveň doporučenou cenou maloobchodní. Naši zákazníci tak mají jistotu, že i v kamenné prodejně mohou koupit náš batoh za podobnou cenu jako na našem e-shopu. Nenutíme tak zákazníky upřednostňovat nákup na e-shopu a rezignovat tak na vyzkoušení batohu před zaplacením přímo na místě prodeje.

Zákazníkům na e-shopu kompenzujeme tento způsob nákupu, kdy nelze předem zboží „ohmatat“, několika benefity:

E-shop www.topgal.cz poskytuje naprosto unikátní služby, o čemž svědčí i fakt, že jsme v posledních 5 letech získali ocenění Shop roku (2009, 2010, 2011, 2012 a 2013). Navíc veškeré naše služby vnímají velmi pozitivně také naši zákazníci. Ostatně 100 % z nich by náš obchod doporučilo svým známým, což je naprosto unikátní hodnocení, které se v systému Heuréka (srovnávací portál na elektronické nákupy) nedaří dalším e-shopům získávat.

Jaký máte sortiment v kamenné prodejně ve Šternberku? Jsou tam stejné ceny jako na internetu?

Odpověď: Všechno zboží, které máme skladem na e-shopu www.topgal.cz najdete také v naší kamenné prodejně ve Šternberku u Olomouce. Navíc zde najdete i starší zboží nebo vzorky batohů z výroby, které prodáváme ve slevě. Ceny v kamenné prodejně jsou o 12 % nižší než na našem e-shopu (netýká se setů a zlevněných položek).

DORUČENÍ BATOHU A REKLAMACE

Co dělat v případě, že chci reklamovat vadný výrobek?

Odpověď: V tomto případě můžete reklamaci uplatnit online na www.topgal.cz/reklamace/ , případně kontaktovat vedoucího reklamačního oddělení pana Špundu (tel.: 585 002 204, mobil: 603 804 405, email: reklamace@topgal.cz ) a domluvit se přímo na řešení vzniklé závady. Jestliže byl produkt zakoupen v rámci e-shopu www.topgal.cz, bude vám nabídnuta výměna zboží včetně bezplatného doručení. Pro bezproblémové dohledání objednávky si předem připravte číslo objednávky.

Jestliže je reklamovaný batoh zakoupen v rámci našeho e-shopu, nabízíme vám možnost zapůjčení náhradního batohu po dobu vyřizování vaší reklamace. Po domluvě s naším pracovníkem u vás reklamovaný batoh vyzvedneme. Nemusíte nic posílat, stačí ho zabalit (nejlépe do kartonu), řidič PPL jej vyzvedne a předá batoh náhradní.

Co když se mi batoh po obdržení nebude líbit? Je možná výměna / vrácení zboží?

Odpověď: Pokud by vám batoh z jakéhokoliv důvodu nevyhovoval (nelíbil by se dítěti, neseděl by na zádech apod.), máte u nás samozřejmě právo na vrácení zboží do 14 dnů od převzetí objednávky. My vám buď vrátíme peníze, nebo zboží vyměníme za jiné dle vašeho výběru.

Posíláte zboží i na Slovensko / do Polska?

Odpověď: Bohužel objednávku v rámci e-shopu www.topgal.cz je možné doručit pouze v ČR. Pokud budete chtít nakoupit na Slovensku (v Polsku), navštivte přímo stránky našich poboček www.topgal.sk a www.topgal-plecaki.pl .

Součástí batohu měl být pytlík na přezůvky a pláštěnka – nemohu je najít.

Odpověď: Prosím, prohledejte všechny kapsičky. Pláštěnka se nalézá v pytlíku na přezůvky a ten je umístěn uvnitř batohu. Pokud jej nenajdete, ozvěte se, pošleme vám náhradní.