Odpověď: Dopravné se platí pouze při nákupu do 500 Kč. Zásilka v tomto případě vyjde na 100 Kč, a to v případě PPL i České pošty. Protože cena batohů v drtivé většině případů začíná na částce vyšší než 500 Kč, při nákupu batohu tak dopravné neplatíte.
Odpověď: Dopravce si můžete zvolit sami. Nabízíme Českou poštu nebo přepravní společnost PPL. Třetí možností je osobní vyzvednutí v naší kamenné prodejně ve Šternberku u Olomouce.
Při odeslání zásilky od nás obdržíte číslo balíku a jeho cestu k vám pak můžete sledovat na internetu. PPL i Česká pošta zasílají informační SMS o předběžné době doručení. Pokud vám doba nevyhovuje, v případě PPL dostanete telefonní číslo na řidiče a můžete se s ním domluvit na dalším postupu. Česká pošta vám zásilku zanechá v úschovně na vaší doručovací poště. Můžete též zažádat o opětovné doručení.
Odpověď: Naše kartony jsou dostatečně pevné, bohužel ale nemůžeme garantovat zacházení s balíky ze strany přepravce. Pokud je balík roztržen nebo jinak poničen, zásilku nepřebírejte. Zásilka se vrátí k nám a my se s vámi domluvíme na dalším postupu.
Odpověď: Pokud zvolíte platbu na dobírku, druhý den po objednání předáváme zboží dopravci, který vám jej následující den přiveze domů. Zvolíte-li bankovní převod, čekáme, dokud se platba nepřipíše na nás účet, teprve poté zboží odesíláme.
Odpověď: Veškeré zboží, které vidíte v našem e-shopu, je dostupné skladem. Pokud tomu tak není, nelze jej objednat.
Odpověď: V našem internetovém obchodě Topgal.cz umožňujeme v současné době čtyři základní způsoby platby za objednané zboží:
Odpověď: O slevu si stačí zažádat, poskytujeme ji každému, kdo si o ni z nějakých důvodů řekne. Důvody neposuzujeme a každý, kdo nás kontaktuje, tak získá slevový kupón na 10 %.
Po vložení produktu do nákupního košíku se vám objeví kolonka pro kód, po jeho potvrzení se vám z ceny celého nákupu automaticky odečte 10 %. Jen malé upozornění, sleva neplatí na akční položky , sety a školní batohy s pouzdrem jako dárek nebo jinak zvýhodněné produkty.
Odpověď: Ano, i letos poskytujeme slevu 10 % pro každého, kdo si o ni zažádá. Vztahuje se tedy i na rodiče, kteří jdou s dítětem k zápisu. Více informací naleznete na zapisy.topgal.cz .
Většinou jde o batohy, které se rodičům líbí, chtěli by je pro své prvňáčky, ale my je doporučujeme až od třetí třídy.
Odpověď: Doporučení u jednotlivých batohů vycházejí především z jejich rozměru a střihu. Pokud byste batoh doporučený pro starší dítě chtěli pro prvňáčka, pak doporučujeme poměřit záda dítěte a porovnat hodnoty s rozměry batohu, které jsou uvedeny vedle hlavní fotografie batohu. Mohl by být pro vaše dítě příliš velký.
Dalším měřítkem je i design batohu. Starší děti již nechtějí motivy například princezen, koníků nebo dinosaurů. Vybírají si univerzálnější motivy.
Odpověď: Doporučujeme čištění navlhčeným hadříkem nebo silonovým kartáčkem, jak je uvedeno na visačkách batohu. Praní v pračce není vhodné, jelikož může dojít k poškození potisků, zipů, popruhů, výplně zad, aj. V případě, že dojde k poškození batohu v důsledku praní v pračce, nevztahuje se na něj záruka.
Mnohé maminky nám ale sdělují, že batoh bez problémů perou. Praní v pračce tedy možné je, ale pouze na vaše riziko. POZOR! U některých novějších modelů je nutné před praním vyndat zpevňující hliníkový rám v zádové části batohu.
Odpověď: Topgal nabízí dva základní zádové systémy – s hliníkovou výztuhou a pevná lisovaná záda.
Oba druhy zádového systému jsou velmi kvalitní. Je tedy těžké určit, který ze systémů je pro uživatele vhodnější.
Zádový systém s hliníkovou výztuhou má jako hlavní klad měkkost a tvarovatelnost. Měkká molitanová záda doplňuje anatomická výztuž, kterou zde tvoří pevný hliníkový rám. Batoh s tímto systémem perfektně sedí na zádech. Díky anatomickým výztuhám dobře odvádí vzduch a pot ze zádové části.
Pevná lisovaná záda mají také své velké klady, tím je lehkost zádového systému a opět perfektní anatomické zakřivení. Není zde využito plastové výztuhy (pěna je dostatečně pevná). Tento druhý typ zádového systému doporučujeme spíše pro drobnější prvňáčky.
Odpověď: Topgal nabízí dva základní typy potisků. Starším typem je tzv. sítotisk. Jedná se o jeden z nejčastěji používaných typů potisku v oděvním průmyslu. Používá se při něm chemické barvivo, které je zdravotně nezávadné (všechny naše batohy z nové kolekce jsou testovány v ITC Zlín a splňují veškeré předepsané normy), nicméně zápornou vlastností barviva je prvotní nepříjemný zápach, který po rozbalení a odvětrání nejpozději do týdne vymizí. Doporučujeme batoh odvětrávat na vzdušném místě.
Novějším typem potisku je tisk sublimační. Tento potisk již testujeme na naší aktuální kolekci. Jedná se o typ potisku, který nemá onen nepříjemný zápach a není tedy nutné výrobek větrat.
V případě, že by vám produkt nevyhovoval, není problém s výměnou nebo vrácením peněž do 14 dnů od objednání zboží (pokud byl produkt zakoupen v rámci našeho e-shopu).
Odpověď: Produkty značky Topgal vyrábíme převážně ze dvou materiálů – nylon a polyester. Ty se liší strukturou tkaní. Nylon se zdá na první pohled tenčí a lehčí, na druhou stranu není tak pevný jako polyester. Výhodou polyesteru je, že méně podléhá UV záření, tím pádem je trvanlivější. Oba zmíněné materiály jsou velmi kvalitní.
Odpověď: Ano, naše batohy z kolekce CHILLI jsou testované v Institutu pro testování a certifikaci ve Zlíně a získaly značku certifikované kvality. Všechny detaily ohledně testování naleznete na stránce http://www.topgal.cz/certifikovane-skolni-batohy/ .
Batoh CHI 550 již nemáme skladem. Jednalo se o model z roku 2007, kdy zároveň vyhrál dTest. Bylo to poslední nezávislé testování školních batohů firmou dTest. Od té doby se výroba a stavba batohu posunula značně dopředu – naše batohy mají nižší hmotnost, lepší tvarování zad apod. Jsme si jisti, že by naše nové batohy opět obsadily čelní příčky. O tom svědčí i jejich certifikace v ITC Zlín.
Odpověď: Ano, jedná se o zdravotně nezávadný materiál. Pokud by lahev nebyla bezpečná, nemohli bychom ji prodávat. Ostatně na bezpečnosti svých lahví také staví jejich výrobce, firma Zdravé lahve, u které jsme lahvičku objednávali. V žádném případě se nejedná o toxický výrobek (ve smyslu vyhlášky MŽP ČR č.337/97 Sb.), naopak lahev je 100% recyklovatelná.
Použité materiály:
Výrobek je určen pro styk s potravinami dle zákona č.258/2000 Sb. ve znění pozdějších přepisů a dle vyhlášky č. MZ ČR č.38/2001 Sb.
Odpověď: Odlišnost mezi dvoukomorovým a tříkomorovým batohem je pouze ve členění vnitřního prostoru (tříkomorový batoh má navíc jednu vnitřní přepážku oproti dvoukomorovému), nicméně vnitřní prostornost je v obou případech velmi podobná. Záleží tedy spíše na vás, potažmo vašem dítěti, jak bude v jednotlivých komorách třídit všechny věci do školy. Dvoukomorový preferují spíše starší žáci – do jedné komory dají všechno učení, do druhé svačinu a další drobnosti. Tříkomorový pak můžete dělit na komoru na sešity / učebnice / svačinu, aj.
Odpověď: Již před léty jsme upustili od výroby klasických školních aktovek s klopnou. Hlavním důvodem byla jejich hmotnost – jen klopna s přezkami sama o sobě zvedá neúměrně váhu aktovky. Batůžky jsou lehčí, skladnější a rozhodně vydrží déle než aktovky. Jen tak nevyjdou z módy jako masivní aktovka, kterou většinou chce školák po prvním roce vyměnit za modernější batůžek, proto doporučujeme koupit i pro prvňáčka školní batoh.
V loňském roce jsme jako první vyvinuli jednokomorový batůžek (aktovku), který je určený hlavně pro prvňáčky a školáky s drobnou postavou. Jedná se o modely CHI 650 a NUN 211. Konstrukčně je tento batoh řešen jako aktovka. Díky své konstrukci perfektně drží tvar a stojí při otevření. Stejně jako batoh má ergonomicky tvarovaný zádový systém s hliníkovou výztuhou a polstrováním, nastavitelný hrudní pás a ramenní popruhy. Batoh je prakticky členěn. V hlavní komoře najdete 5 základních částí – neprodyšnou kapsu na lahev s pitím, kapsu na svačinu, střední díl je pak určen k uložení školních potřeb a zadní díl k uložení větších věcí (učebnice, sešity apod.). V případě potřeby je batoh možné zcela rozevřít pomocí bočního zapínání.
Odpověď: Naše výrobky jsou opatřeny základní impregnací. Batohy mají z vnější strany pogumovaný PU zátěr zabraňující proniknutí vody přes materiál batohu. Složitější situace je ovšem u zipů, které nedokážou udržet maximální těsnost. Pokud tedy chcete mít 100% jistotu, doporučujeme vám dokoupit pláštěnku na batoh. Pláštěnky na batoh najdete na našich webových stránkách v příslušenství.
Odpověď: Naše firma má pouze jednu kamennou prodejnu ve Šternberku u Olomouce. Ostatní prodejny patří obchodním partnerům, kteří nabízejí produkty značky Topgal. Seznam obchodních partnerů naleznete na http://www.topgal.cz/prodejny/#all .
Stav skladu jednotlivých prodejen bohužel nemáme k dispozici, objednávky si řídí sami a je jen na nich, jaký sortiment si do své prodejny vyberou. Doporučujeme do vámi vybrané prodejny dle seznamu zavolat, zda mají batoh XY skladem.
Odpověď: Bohužel speciální batohy na notebook již nejsou skladem. Do budoucna plánujeme novou kolekci studentských batohů Street Hit, ve kterých bude univerzální polstrovaná kapsa na notebook / tablet. Tato kolekce se dostane do prodeje nejdříve koncem roku 2014 (tento termín zatím nebyl potvrzen – může se tedy změnit).
Z aktuální nabídky vám můžeme nabídnout některé studentské batohy z kolekce STREET HIT, kde lze do zadní komory umístit notebook až do maximální velikosti 15,4".
Odpověď: Kolekce ŇUŇO a Euforia jsou originální kolekce produktů společnosti Topgal. Tyto kolekce se prodávají pouze v našem e-shopu www.topgal.cz a v kamenné prodejně ve Šternberku u Olomouce. Nenaleznete ji tedy v žádné jiné prodejně nebo e-shopu.
Odpověď: Naše batohy vyrábíme v Číně, kde se batohy šijí pod naším přísným dohledem. V České republice se připravuje design batohů, výběr veškerého materiálu a v neposlední řadě se v České republice podrobují naše batohy důkladnému testování.
Batohy české společnosti Topgal jsou díky své preciznosti a designu velmi náročné na manuální lidskou práci. Z tohoto pohledu (cena práce, ceny jednotlivých komponentů) bylo stěhování produkce do Číny jediné možné a "ekonomicky únosné" řešení, které respektuje zájmy našich zákazníků. Z dnešního pohledu hodnotíme toto strategické rozhodnutí jednoznačně pozitivně.
Odpověď: Cena je odrazem kvality použitých materiálů a reflektuje také vysoký podíl ruční práce, bez které se kvalitní batoh nedá vyrobit. Respektujeme také naše obchodní partnery a cena našeho batohu na e-shopu je zároveň doporučenou cenou maloobchodní. Naši zákazníci tak mají jistotu, že i v kamenné prodejně mohou koupit náš batoh za podobnou cenu jako na našem e-shopu. Nenutíme tak zákazníky upřednostňovat nákup na e-shopu a rezignovat tak na vyzkoušení batohu před zaplacením přímo na místě prodeje.
Zákazníkům na e-shopu kompenzujeme tento způsob nákupu, kdy nelze předem zboží „ohmatat“, několika benefity:
E-shop www.topgal.cz poskytuje naprosto unikátní služby, o čemž svědčí i fakt, že jsme v posledních 5 letech získali ocenění Shop roku (2009, 2010, 2011, 2012 a 2013). Navíc veškeré naše služby vnímají velmi pozitivně také naši zákazníci. Ostatně 100 % z nich by náš obchod doporučilo svým známým, což je naprosto unikátní hodnocení, které se v systému Heuréka (srovnávací portál na elektronické nákupy) nedaří dalším e-shopům získávat.
Odpověď: Všechno zboží, které máme skladem na e-shopu www.topgal.cz najdete také v naší kamenné prodejně ve Šternberku u Olomouce. Navíc zde najdete i starší zboží nebo vzorky batohů z výroby, které prodáváme ve slevě. Ceny v kamenné prodejně jsou o 12 % nižší než na našem e-shopu (netýká se setů a zlevněných položek).
Odpověď: V tomto případě můžete reklamaci uplatnit online na www.topgal.cz/reklamace/ , případně kontaktovat vedoucího reklamačního oddělení pana Špundu (tel.: 585 002 204, mobil: 603 804 405, email: reklamace@topgal.cz ) a domluvit se přímo na řešení vzniklé závady. Jestliže byl produkt zakoupen v rámci e-shopu www.topgal.cz, bude vám nabídnuta výměna zboží včetně bezplatného doručení. Pro bezproblémové dohledání objednávky si předem připravte číslo objednávky.
Jestliže je reklamovaný batoh zakoupen v rámci našeho e-shopu, nabízíme vám možnost zapůjčení náhradního batohu po dobu vyřizování vaší reklamace. Po domluvě s naším pracovníkem u vás reklamovaný batoh vyzvedneme. Nemusíte nic posílat, stačí ho zabalit (nejlépe do kartonu), řidič PPL jej vyzvedne a předá batoh náhradní.
Odpověď: Pokud by vám batoh z jakéhokoliv důvodu nevyhovoval (nelíbil by se dítěti, neseděl by na zádech apod.), máte u nás samozřejmě právo na vrácení zboží do 14 dnů od převzetí objednávky. My vám buď vrátíme peníze, nebo zboží vyměníme za jiné dle vašeho výběru.
Odpověď: Bohužel objednávku v rámci e-shopu www.topgal.cz je možné doručit pouze v ČR. Pokud budete chtít nakoupit na Slovensku (v Polsku), navštivte přímo stránky našich poboček www.topgal.sk a www.topgal-plecaki.pl .
Odpověď: Prosím, prohledejte všechny kapsičky. Pláštěnka se nalézá v pytlíku na přezůvky a ten je umístěn uvnitř batohu. Pokud jej nenajdete, ozvěte se, pošleme vám náhradní.