Zdánlivě spolu tyhle tři věci vůbec nesouvisejí, ale jejich pojítkem je Radek Brynda, zakladatel Topgalu.
Ten začal psát příběh jedné úspěšné značky, která je dnes synonymem nejoblíbenějších školních batohů.
Zní to sice trochu neuvěřitelně, ale tato kategorie zboží v Česku prostě neexistovala. Vlastně ani nevíme, jestli existovala někde v zahraničí. Internet byl ještě v plenkách a obchodní kontakty se zahraničím minimální.
Lekli jste se? Nemáte proč! Made in China v někom může vzbudit lehké opovržení. Jenže obchodní spolupráce s čínským partnerem se dá dělat na úrovni, ve vysoké kvalitě a zároveň být absolutně fér vůči lidem, kteří se na výrobě podílejí.
Na internetu jsme školní batohy začali nabízet jako jedni z prvních v Česku. A to nás vlastně zachránilo. Mezi vývojem školních batohů a spuštěním e-shopu nás totiž postihlo i období velkých problémů.
V roce 2007 zvítězil náš batoh CHI 550 v nezávislém testu časopisu dTest, v roce 2009 jsme vymysleli a poprvé uskutečnili také akci Zápisy s Topgalem. A do toho všeho vypukla světová finanční krize.
Jsme první značka školních batohů u nás, která může používat označení Česká kvalita. Certifikát národního programu podpory kvalitních českých výrobků a služeb jsme získali v roce 2015. Co všechno to obnáší?
Původní obchůdek nám byl malý, proto jsme se přestěhovali na nové místo činu. Při slavnostním otevření přenesli své umění Pariz One, Mr. Dheo, Chemis a Pauser na více než na 250 m2 plochy šedé skladovací haly.
Nedávno realizovaný marketingový průzkum odhalil, že 38 % Čechů si při vyslovení slova Topgal představí školní batoh. Zažili jsme pár krušných chvil, které nás ale hodně naučily a ukázaly nám nové cesty i příležitosti. Co dalšího nás čeká?
0 mil. +
ročního obratu
0 tis. +
prodaných batohů
0 tis. +
hrnků kávy
1 zemí
kde se aktuálně prodává Topgal
0 tis. +
šťastných školáků
25 tis. +
prodaných PixelArt batohů