Připravili jsme pro vás přehled nejčastějších dotazů spojených s nákupem na topgal.cz.
Ano, všechno zboží na našem e-shopu máme opravdu skladem. Pokud se některý produkt vyprodá a plánujeme jeho doskladnění, doplníme u něj přibližné datum, kdy bude k dispozici. Jestli se některý z vyprodaných produktů nebude vyrábět, bude u něj uvedeno, že byl vyřazen z prodeje.
Vlastní kamennou prodejnu máme jen jednu – v našem sídle ve Šternberku. Ve šternberské prodejně jsou ceny o 10 % nižší. Ostatní prodejny, zveřejněné v seznamu na našich stránkách, patří našim obchodním partnerům, a ti si ceny ve svých obchodech určují sami.
Zboží si můžete vyzkoušet u našich partnerů. Nebo si můžete objednat více kusů na našem e-shopu, vyzkoušet v pohodlí domova, a ty kousky, které nebudete chtít, nám jednoduše na naše náklady vrátite zpět. Na vrácení zboží máte 14 dnů.
Pro věrné zákazníky, kteří už v našem e-shopu www.topgal.cz nakoupili, nabízíme věrnostní slevy na další nákup?.
Pokud se u nás chystáte na další nákup, napiště nám a my vám ochotně slevu poskytneme.
Na našem e-shopu můžete platit převodem, využít online platbu kartou, a nebo zaplatit zásilku na dobírku při převzetí. Platba na dobírku je zpoplatněna 39 Kč.
K doručení objednávek využíváme služeb Zásilkovny, PPL a České pošty, nabízející také službu Balíkovna.
U objednávek nad 1 500 Kč za dopravu neplatíte, ta je na nás. U objednávek pod 1 500 Kč účtujeme poplatek 49 Kč.
Při platbě on-line kartou či na dobírku odesíláme zboží prakticky hned. Doba doručení se odvíjí od vámi zvoleného dopravce a připsání platby na účet, ale vždy jde o jeden či dva pracovní dny. Podrobnosti k doručení balíčku najdete v obchodních podmínkách.
Pokud se náhodou objeví závada a rozhodnete se vámi koupené zboží reklamovat, nabízíme zapůjčení náhradního batohu po dobu posouzení/opravy reklamovaného batohu. Návod, jak při reklamaci postupovat najdete na stránce REKLAMACE.
Ano, ale museli bychom naúčtovat poplatek za dopravu. Na Slovensku máme dceřinou společnosti Topgal Slovensko s.r.o., u nichž můžete nakupovat produkty značky TOPGAL na eshopu www.topgal.sk. Skladová dispozice obou e-shopů je samostatná čili i odlišná.
Jistotu, že nekupujete zajíce v pytli. Naše produkty splňují požadavky pro nadstandardní kvalitu, prošly akreditovanou zkušebnou a průběžně podstupují testování kvality. Detailní informace, jak a kde testování probíhá, jsme pro vás sepsali na stránce o známce Česká kvalita
Veškerý vývoj, každoroční návrh nových designů i přísné testovaní finálních produktů probíhá v České republice. Klíčová je pro nás kvalita materiálu, zpracování výrobku a jistota špičkového provedení. Vše jsme našli až u našeho dlouhodobého partnera v Číně, proto s ním úzce spolupracujeme už více než dvacet let. Získání certifikace Česká kvalita i uživatelské recenze dokazují, že náš výběr nebyl jen šťastnou náhodou.
Batohy doporučujeme čistit mýdlovou vodou a silonovým kartáčkem nebo hadříkem. Bližší postup, jak na to, jsme sepsali na stránce „Údržba a čištění školního batohu“
Batohy ani penály neperte v pračce, na případné poškození praním v pračce by se nevztahovala záruka.
Ano, všechny naše batohy jsou impregnovány proti dešti. Navíc je vnitřní strana materiálu u batohů pogumovaná „PÚ zátěrem“, zabranijícím proniknutí vody.
Problém vzniká u zipů, které při prudkém dešti nemusí udržet 100% těsnost.
Pokud chcete mít jistotu, můžete si k batohu dokoupit pláštěnku. Tu najdete v kategorii „Doplňky pro školáky“.
Představení nové kolekce je plánovnáno na přelom měsíce března - dubna. O veškerých novinkách informujeme vždy na facebookových stránkách Topgal.
Staňte se naším fanouškem a nic vám neunikne! :)
Napište nám na dotazy@topgal.cz, rádi poradíme nejen s výběrem, ale i s nákupem v našem e-shopu.