Je nám líto, že chcete zakoupené produkty Topgal vracet či reklamovat. Jsme tu pro vás a chceme, aby byl případ co nejrychleji vyřešen k oboustranné spokojenosti. Detailní popis všech náležitostí naleznete v našich obchodních podmínkách.
Prvním krokem pro založení reklamačního případu je vyplnění e-mailu (do kolonky níže) a čísla objednávky. Poté vás budeme kontaktovat e-mailem a domluvíme další postup. Díky službě Retino budete mít proces vrácení, výměny či reklamace pod kontrolou od začátku do konce.
Pokud potřebujete se zavedením reklamace jakkoliv pomoci, kontaktujte nás, prosím, na tel. číslech 585 002 204 nebo 585 002 452 (PO - PÁ 8:00 - 16:00 hod.). Ochotně a rádi s vaší reklamací pomůžeme.
Na sortiment značky TOPGAL se vztahuje standardní záruční doba 24 měsíců.
Adresa reklamačního oddělení: TOPGAL a.s., reklamační oddělení, Nádražní 73, 78501 Šternberk