Reklamace

Je nám líto, že nastala některá z okolností, která vás nutí zakoupené produkty Topgal vracet či reklamovat. Jsme tu pro vás a chceme, aby byl případ co nejrychleji vyřešen k oboustranné spokojenosti. Detailní popis všech náležitostí naleznete v našich obchodních podmínkách.

Prvním krokem pro založení reklamačního případu je vyplnění následujícího formuláře. Poté vás budeme kontaktovat e-mailem a domluvíme další postup. Díky službě Retino budete mít proces vrácení, výměny či reklamace pod kontrolou od začátku do konce.

 

Pokud potřebujete se zavedením reklamace jakkoliv pomoci, kontaktujte nás, prosím, na tel. číslech 585 002 204 nebo 585 002 452 (PO - PÁ 8:00 - 16:00 hod.). Ochotně a rádi s vaší reklamací pomůžeme.

Hlavní výhody reklamačního servisu při nákupu na www.topgal.cz

  • možnost zapůjčení náhradního batohu po dobu řešení reklamace - my vám pošleme náhradní batoh, vy nám pošlete ten reklamovaný - stačí si pouze vybrat Zásilkovnu, která vám a vašim potřebám nejlépe vyhovuje
  • reklamovaný produkt nám můžete poslat zdarma (z vámi vybrané Zásilkovny)
  • máte vždy přehled o stavu vaší reklamace - používáme systém Retino
  • přímá komunikace s výrobcem

Na sortiment značky TOPGAL se vztahuje standardní záruční doba 24 měsíců.

Adresa reklamačního oddělení: TOPGAL a.s., reklamační oddělení, Nádražní 73, 78501 Šternberk

Upozornění: V případě zakoupení produktu Topgal mimo eshop www.topgal.cz je nutné reklamaci řešit přímo přes obchodního partnera, tedy v místě zakoupení.

MenuProdukty

Topgal na Facebooku